Sunday, September 8, 2013

Monday

Good morning,
Today i not feeling well. I sleep whole nights and now still feel want to sleep... My whole feeling like want to die... The pain of sick its not good.... But its okay... I will get soon... 我刚才在想如果我日子不多回这么做?我相对她说要好好地过要新福!而我不会和他说我的病别让她知道。我不要因为我的日子不多所以和我勉强的在一起。
我很难搜,我去睡觉。
王德秀上

No comments:

Post a Comment